Bejelentkezés

GYŐR
Bajcsy-Zsilinszky út 53-55.
9022

Rendelési idő: kedd-csütörtök 16.00-19.00

Előzetes telefon bejelentkezés: +36/20/561-86-43

Google Térkép

Cikkeim

Milyen altatót ajánlott szedni? Korszerű altatók – Z-szerek

Az altatók szedésének kérdése a legtöbb ember számára kritikus pont. Egy részüket aggály tölti el azzal kapcsolatban, vajon ha elkezd altatót szedni, mennyiben szokik rá, és el tudja-e hagyni a készítményt. Ugyanakkor vannak, akik számára az alvás csak altató bevételével lehetséges, ők enélkül nem tudnák kialudni magukat -, tehát szimpatizálnak szedésükkel.

tovább

Az alvászavarok és az allergia kapcsolata

Ha valaki nem tud elaludni, ha elalszik, gyakran felébred, és álmatlanul forgolódik, kialvatlanul ébred -, annak hátterében számtalan ok állhat. Ezek jelentős része a napi stresszel függhet össze – komoly munkahelyi megterhelés, családi, otthon nehézségek -, de testi betegségek (magasvérnyomás, fájdalommal járó kórképek, gyomorpanaszok, savtúltermelődés) is vezethetnek alvásproblémákhoz.

tovább

Amit az altatók szedéséről tudni érdemes

Az alvászavarok azon panaszok között szerepelnek, melyet az emberek a panaszlisták első 10. panasza között említenek. Statisztikai adatok szerint gyakorisága 18-23 % között mozog, de 60% azok aránya, akik valaha életükben már küszködtek alvásproblémával.

tovább

Babona vagy valóság? Mi az igazság a telihold hatásairól?

Lehetséges-e, hogy másképp érezzük magunkat, amikor telihold van? Lehetséges-e, hogy a Hold állása befolyással bír hangulatunkra, közérzetünkre, partnerkapcsoltunkra, munkaképességünkre és testi állapotunkra?

tovább

Mire jó a melatonin? Egy természetes alvásjavító

A melatonin egy olyan, szervezetünkben termelődő hormon, amelynek nagy szerepe van a napi ritmus és a jó alvás kialakításában. Nem egyéb, mint az alvás szabályozója.

tovább

Mi az a borderline-szindróma?

A borderline szindróma a személyiségzavarok speciális formája. A lakosság 2-3%-át sújtja a probléma -, melytől nemcsak az érintett személy, de a környezet is nagyfokban szenvedhet.

tovább

Alvászavarok - Ki mint veti ágyát

Számtalan ember küzd közülünk időszakosan, vagy akár tartósan is álmatlansággal. Nem sikerül elaludniuk, akár több óráig is hánykolódhatnak az ágyban, vagy ha mégis elalszanak, akkor pár óra múlva felébrednek, és utána már nem sikerül vissza-aludniuk.

tovább

A kialvatlanság elhízáshoz vezet? A tartós álmatlanság hatása a testi-lelki egészségre

Több évszázaddal ezelőtt született régi népi mondások is utalnak már az alvás fontosságára.

tovább

Milyen hatást gyakorol az alkoholfogyasztás az éjszakai pihenésre?

Az alkohol elalvást segítő hatása közismert. Az átlagemberek 6-19 %-a, a tartósan alvászavarral küzdők 15-28 % fogyaszt valamiféle szeszesitalt alvásjavító célzattal.

tovább

A ma használatos korszerű altatók

A kialvatlanság rendkívül kínzó érzését a megfelelő gyógyszerek alkalmazásával gyorsan meg lehet szűntetni. Ezek a készítmények az altatók.

tovább